Putevi i stranputice panonske barbike

Lepo je Nataša Bekvalac svojevremeno uz širok i zavodljiv osmeh izjavila: “Lako je tebi biti pošten kad te niko neće”.

Pričajući, u velikoj meri otvoreno i iskreno, o tome kako jedna od njenih ćerki na računaru kao background drži upravo njenu sliku, i kako ona sama voli neke njene pesme, Marijana Mateus je pokušala da domaćoj javnosti objasni da je civilizovan razvod ipak moguć, a da tadašnja devojka njenog bivšeg muža ne mora da bude pretnja, predmet mržnje i zavisti, uslovno rečeno ostrašćene bivše žene. Marijana nije jedina žena koja se našla u situaciji da ona koja je došla posle nje poseduje veoma zgodno, izazovno telo, dugu i negovanu plavu kosu, blistave zube i razoružavajući osmeh, a da je o tome imala samo reči hvale i krajnje afirmativan stav. Marijana je tada govorila o jednoj od najfatalnijih Srpkinja današnjice i estradnoj “bludnici” Nataši Bekvalac.

Ova zgodna Vojvođanka danas je jedna od vodećih zvezda pop muzike, iako u poslednje vreme koketira i sa folkom, neprestano nam se smeši sa naslovnih strana magazina o poznatima, još češće je razvučena na srednjim stranama dnevnih tabloida, a titulu ekskluzivne gošće ima u gotovo svim emisijama u kojima se pojavljuje. Pored svega toga malo je onih koji ne znaju za njen lik i delo kao i za činjenicu da je nakon grčevite ljubavi, jer ljubav koja nije grčevita ne bi trebalo ni da postoji,  sa Danilom Ikodinovićem postala i samohrana majka. Inače je srednja od tri sestre, što njenoj životnoj priči daje samo bajkovitu, diznijevsku crtu, epski motiv o kralju sa tri kćeri princeze.

Nataša Bekvalac javnosti se prvi put predstavila na festivalu “Sunčane skale“. Nastupajući na večeri “Nove zvijezde“, sa koje je retko ko postao zvezda, otpevala je simpatičnu, laganu, tra la la, bla bla truć pesmičicu, gotovo dečiju razbrajalicu “Laži me, laži…“. Duge plave kose uvijene u tada ultimativne mokre lokne, zavodljivog i sexy osmeha, u do zemlje dugačkoj beloj haljini od sirove svile koju je kreirala Dragana Ognjenović predstavljala je otelotvorenje sirene iz legendarnog i mitskog Panonskog mora o kome je pevao mornar Balašević lično. Elegantno mešajući kukovima i igrajući zavodljiv latino ples u ritmu pesme koju je pevala mamila je uzdahe muškaraca svih dobi i svi su poželeli samo jedno, da ih baš jedna takva, kao Nata, laže, laže i laže…

Te večeri nije rođena samo nova muzička zvezda, već i seks simbol što je jedna od najvažnijih kombinacija koja garantuje uspeh u šou biznisu. Njen prvi album koji je na tržištu bio odmah nakon festivala producirao je Vlado Georgiev. Pesme u izvornom pop maniru, koketiranje sa RnB stilom koji je tada tek počinjao da bude aktuelan u svetu, dobar izgled o kome je računa vodio Mladen Baron jako brzo su od nje stvorili teenage zvezdu. Pesme “Ne brini” i “Miris tvoje kose” koja je bila praćena romantičnim crno-belim spotom u kome je svoje apolonsko telo pokazivao Vladimir Cvetković bile su pravi hitovi.

Njeno pevanje od strane kritičara nije izazivalo oduševljenje, pohvale i ovacije, ali publika je mislila suprotno, i preko noći su je zavoleli naročito oni koji muziku samo gledaju. Ne preterano zahtevne kompozicije koje su imale simpatične, mladalačke tekstove uz dobru dikciju i prosečno, jasno i školsko pevanje bilo je prijatno slušati. Na svom drugom albumu Nataša Bekvlac dodatno je komercijalizovala celu stvar. Njene pesme su brže, i “’vataju” na prvo slušanje, imidž je dodatno seksualizovan i ona je još poželjnija, što su u godinama koje će doći potvrđivale i Dureksove ankete na godišnjem nivou koje su tražile odgovor na pitanje “Ko su najpoželjniji Srbi i Srpkinje?”. “Mali signali“, “Ne mogu“, “Shizofrenija” samo su neki od hitova sa ovog albuma kojima je ona osvajala muzičko tržište i ustoličila svoju poziciju na estradi. Na ovom albumu izuzeto je prisustvo Vlade Georgieva, ali se kao vodeći autori potpisuju Marina Tucaković i Dragan Brajović Braja, a i ko bi drugi, kada je zadatak napraviti komercijalan i slušan CD.

Natasa Nata Bekvalac ESTRADAnje

Nikotin“, “Ponovo” i “Poludim li u 25” bile su najslušanije pesme na trećem albumu, a tada je napravila i prvu turneju po Srbiji. Odrasla je i sazrela, pevala je o različitim temama, a sebe uz pomoć pesama predstavljala kao jaku, sexy, fatalnu i samo u izuzetnim prilikama ranjivu ženu. “Panonska barbika” kako su je prozvali tabloidi zbog ljubavnog života postaje jedna od najintrigantnijih osoba javne scene. Kada se završila veza sa Miodragom Kostićem, javnost nije bila mirna pokušavajući da sazna ko joj je ukrao srce. U emisiji “Sav taj pink” za jednog od članova svoje porodice ruku joj je tražio i lično Bogoljub Karić.

Ipak prava tabloidna bomba bilo je objavljivanje njene veze sa proslavljenim vaterpolistom Danilom Ikodinovićem. Fotografije sa venčanja ekskluzivno su bile objavljene samo u jednom nedeljniku, a oni su proglašavani i doživljavani kao idealan par. Kao takvi bili su i idealan par za reklamiranje donjeg veša jednog domaćeg brenda. Ipak, tragedija koja je zadesila njenog supruga, kada je pao sa motora samo je učvrstila njeno mesto na domaćoj sceni. Mediji su se utrkivali ko će prvi preneti novosti o zdravstvenom stanju Dače Ikodinovića, objavljivali su njene slike ispred bolnice, nisu je štedeli ni jednog jedinog trena, dokazujući da je velika i prava zvezda svetskih razmera iako živi i stvara u maloj Srbiji. Nakon hepienda koji je slavila cela nacija, Nataša Bekvlac je izašla kao još veća zvezda. Svoje fanove častila je najpre, po mišljenju mnogih, autobiografskim singlom “Dobro moje” koji je upotpunjen visokobudžetnim spotom, gde se ona u bazenu ljubi sa drugim muškarcem, iako je udata i majka jedne devojčice.

Svetsku krizu dočekala je veoma uspešno na profesionalnom planu, izdavši pravi maksi singl sa četiri pesme, na kome su pored balade “Dobro moje”, hitovi bili i “300 stepeni” i “Dve pilule“. A onda je usledio razvod decenije. Nije se skidala sa televizije i sa naslovnih strana dnevnih, nedeljnih i mesečnih novina i magazina. Bilo je to u stilu svetskog šou-biznisa, suze, klevetanje, ogovaranje, rekla-kazala, neverica, nagađanje… Kada se prašina slegla više nikoga nisu interesovale njene pesme, svi su tražili odgovor na samo jedno pitanje “Sa kim se Nataša budi?”. Ipak, javnosti za inat ona je snimila album sa naslovnom numerom “Ne valjam“, za koju je Marina Tucaković izjavila da je biografska i specijalno pisana za Natašu.

Ako je verovati novinama koje stvarnost podvlače žutim što se tiče Natašinog ljubavnog života, nakon razvoda, sa njom nije bio samo onaj ko nije hteo. U intervjuima ona ne daje odgovore na takva pitanja ipak bivšem suprugu je posvetila onu pesmu u kojoj umire na belom i hvatajući se za međunožje (deo nastupa i koreografije) poručuje “Ja sam dobro!”. Svađu i prekid saradnje između Jelene Karleuše i Darka Kostića iskoristila je u svoju korist, ali modni poslenici brzo su provaljivali da je garderoba koju nosi već viđena na Jeleni. Singl “Pozitivna” i promociju istog pratila je i ljubavna priča sa modelom Vladom Vuksanovićem. Nakon raskida koji su mediji propratili u “sitna creva” i nakon svega što je padalo na njena “mala leđa”, kako kaže stih iz njene pesme, Nataša Bekvalac se u apsolutnoj tajnosti udala za rukometaša Ljubu Jovanovića. Uprkos životnim i ljubanim nedaćama, kojima je konačno dolijala, ona je gotovo uvek nasmejana i vedra, veoma duhovita, posebno na svoj račun, gde god se pojavi ona zavodi i pleni. Njene intimne ispovesti, koje poklanja samo određenim magazinima, krase naslovne strane i rasprodaju tiraže istih.

Dok čekamo njen novi album u prilici smo da čitamo samo naslove njenih novih pesama i slušamo singl “Original” koji u ovom trenutku za samo dve nedelje koliko je postavljen na YouTube-u broji neverovatnih 3. 800, o51 pregleda. Ona sasvim samouvereno šalje poruku u kojoj jasno kaže da “svaka kopija bi da bude kao original”. Nataša Bekvalac je definitivno original!

Milivoje Mili Čolić